Loekken logo

Byens Blomster i ny indpakning

øverst: Majbrit Nielsen i nye omgivelser. foto: ln/ok
Byens Blomster er flyttet, dog kun nogle få meter til den modsatte ende i indgangshallen.
Uddeler Mogens Knudsen fortæller: “Vi har valgt at flytte blomsterne tættere på indgangen til butikken med  det formål at gi` vores kunder en mere inspirerende oplevelse når de kommer ind i butikken. Derudover vil  syns- og duftoplevelsen være større når man kommer ind i forretningen, samt en større synlighed for blomster afdelingen.
Byens Blomster 1 avis
Blomster på køl. foto: ln/ok

Ideen er ikke kun vores, vi lytter meget til hvad kunderne siger og giver af gode råd og ideer, -dèt lader vi os inspirerer af.” 
Byens Blomster har fået et nyt “look” med nyt inventar, en hurtig direkte kontakt til personalet samt også, at det bliver mere åbenlyst/naturligt at bestille sin buket blomster inden man handler. Så er buketten færdigbundet og klar til at tage med, når handlen er overstået.
Byens Blomster 6 avis
Det første syn, når man går i SuperBrugsen. foto: ln/ok

Byens Blomster kan stadig det samme, vi binder selv, har de samme ting som før, hjælper gerne med at finde den rigtige buket til den lejlighed det skulle være -bryllup -fødselsdag -begravelse ect.
En ting har hele tiden stået klart, flytningen skulle være færdig inden Mors Dag, som er butikkens største dag. I 2019 solgte vi for ca. 75.000 kr. blomster på Mors dag, så der bliver run på den nye afdeling fra start. Vi kan allerede nu mærke at der bliver bestilt ekstra mange buketter pga. Corona krisen hvor der bliver sendt en kærlig hilsen i form af en buket siger Blomsterleder Majbrit Nielsen.
Byens Blomster 5 avis
Del af den nye indretning. foto: ln/ok